فروشگاه اینترنتی قصاب

فروشگاه اینترنتی قصاب

فروشگاه اینترنتی قصاب

فروشگاه اینترنتی قصاب

فروشگاه اینترنتی قصاب

قرص گریپین

سه شنبه, ۴ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲ ب.ظ

قرص سرماخوردگی کلداکس

قرص کلداکس از داروهای ترکیبی است که بطور موقت برای تسکین علایم ایجاد شده توسط سرماخوردگی‌های معمولی، تب، حساسیت‌ها و دیگر مشکلات تنفسی (مثل سینوس و برونشیت) مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دارو در تسکین چشمان اشک‌آلود، خارش چشم، بینی و گلو، آبریزش بینی و عطسه موثر می‌باشد. توجه داشته باشید که از قرص کلداکس برای درمان علایم سرماخوردگی در کودکان کمتر از شش سال استفاده نکنید مگر اینکه پزشک آن را تجویز کرده باشد. اگر ناراحتی معده دارید باید از این دارو همراه با غذا استفاده کنید. توجه: قبل از مصرف این دارو در موارد مشکلات تنفسی، دیابت، کوری تدریجی، مشکلات قلبی، فشار خون بالا، مشکلات کلیوی، اختلالات کبدی، حملات قلبی، ناراحتی معده و شکم، تیروئید بیش فعال، مشکل در ادرار قطعا با پزشک خود مشورت کنید. عوارض: عوارض قرص کلداکس شامل خواب‌آلودگی، خشکی دهان، گلو، بینی، یبوست یا اختلال در خواب می‌باشد.

درمان سنتی سرماخوردگی

طب سنتی بیماری سرماخوردگی را سردسته و رئیس همه بیماری‌ها می‌داند. برای درمان سرماخوردگی راهکارهای زیادی در طب سنتی وجود دارد. مصرف برخی از خوراکی‌های قابل دسترس مثل پیاز، نعنا و شلغم می‌تواند تا حد زیادی به سرعت بهبودی این بیماری کمک کند. علاوه بر این خوردن میوه‌ها مخصوصا میوه‌هایی که سرشار از ویتامین C هستند (پرتقال و لیمو) در درمان سرماخوردگی بسیار موثر است.

درمان طبیعی سرماخوردگی

نعنا یک از گیاهان دارویی مفید برای درمان سرماخوردگی نعنا است. دم کرده نعنا برای زکام، برونشیت و سرفه بسیار مفید بوده به علت داشتن اسانس منتول خاصیت آنتی‌بیوتیک و میکروب کشی دارد و در درمان گریپ و سرماخوردگی بسیار قوی عمل میکند. همچنین مالیدن اسانس نعنا به پیشانی نیز برای درمان سرماخوردگی بسیار مفید است. پیاز زمانی که در ابتدای سرماخوردگی هستید، میتوانید دو ورقه نازک پیاز را ببرید و هر کدام از آنها را در گاز پیچیده و داخل سوراخهای بینی بگزارید. اجاز دهید مدت 5 دقیه داخل بینی بماند و در این مدت سعی کنید با دهان بسته و از راه بینی تنفس کنید. این کار باعث خواهد شد که از پیشرفت سرماخوردگی جلوگیری کنید. همچنین گزاشتن چند عدد پیاز قاچ شده در قسمتهای مختلف خانه باعث جذب عوامل بیماریزا شده و از ابتلای دیگر اعضای خانواده به سرماخوردگی پیشگیری خواهد کرد. سیر از دیگر گیاهان مفید برای درمان سرماخوردگی سیر است. سیر مدر بوده و برای درمان خانگی سر درد، سرماخوردگی های مزمن و رفع سرگیجه بسیار مفید است. برای بهره‌مندی از خواص سیر توصیه می‌شود دو حبه سیر را له کنید و سپس آن‌ را با شیر یا آب گوشت یا آب مرغ بجوشانید و داغ میل کنید. عرق شوید استفاده از عرق شوید نیز برای بهبود سرماخوردگی موثر بوده و در پایین آوردن تب ناشی از آن مفید است. سرکه بخور سرکه از دیگر روشهای درمان خانگی سرماخوردگی است. مقداری سرکه را در گلاب بجوشانید و بخور دهید. این کار به رفع گرفتگی بینی کمک شایانی خواهد نمود. شلغم استفاده از شلغم نیز از قدیم دارویی برای درمان سرماخوردگی بوده است ولی علاوه بر پخت شلغم می‌توان ازشیره عسلی شلغم هم استفاده کرد.

قرص گریپین

  • عظیم جزیده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی